Subject: Ed: Põlva Spordikeskuse ujula
From: "Iris Lints" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 08:56:01 +0300

Tere!

Palun registreerida DELTAs ja minule täitmiseks.

Lugupidamisega

Iris Lints

inspektor (keskkonnatervis)

Lõuna regionaalosakond

+372 794 3500 | +372 5851 7553

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Markus Käo <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 19. juuni 2025 19:26
Adressaat: Iris Lints <[email-masked]>
Teema: Põlva Spordikeskuse ujula

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitan, et Põlva Spordikooli hallatav Põlva Spordikeskuse ujula on
alates 16.06.2025 suveperioodiks suletud. Prognoositav taasavamise aeg
septembri keskpaigas.

Lugupidamisega

Markus Käo

direktor

Põlva Spordikool

tel. +372 5594 5171

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://polvaspordikool.weebly.com/